Marktbewerkingsplan

Tandheelkunde

Mijn doelgroep binnen mijn marktbewerkingsplan is de tandheelkundige branche. Aan mijn afstudeerstage heb ik een baan overgehouden. Ik ga zowel sales activiteiten als marketing activiteiten uitvoeren bij Dyna Dental. Ik kreeg begin mei te horen dat ze me dit graag aan willen bieden na mijn stage. Mijn boodschap is dat mijn focus ligt om waarde voor iets of iemand te creëren. Hier krijg ik energie van. Ik wil een bepaald doel behalen. Dit kan zijn op het gebied van marketing en/of sales. Deze twee liggen dicht bij elkaar. Ik ben het gelukkigst als ik een combinatie van deze twee kan doen. Mijn doel tijdens het werken bij Dyna Dental is niet alleen het verkopen van producten, maar zelf overtuigd zijn van wat ik aan het doen ben ik wat voor waarde ik meegeef. Verkopen is niet overtuigen, het is overtuigd raken. Ik wil zelfvertrouwen opbouwen binnen de B2B marketing en sales in de tandheelkunde zodat  ik met volle energie, creativiteit en motivatie iets kan betekenen voor Dyna Dental en mijn eigen ontwikkeling. 

Mijn plan van te voren voor mijn marktbewerkingsplan was al om visitekaartjes te geven aan alle connecties waarmee ik in contact kwam dit semester. Dit ben ik het hele semester blijven doen. Daarnaast ben ik bij een connectie-event geweest van Dyna Dental. Hier waren 150 vaste klanten die ik mocht ontmoeten, waarmee ik in contact blijf komen. Als laatste heb ik mezelf bij iedere klant die ik gesproken heb na 10 mei, geïntroduceerd als de nieuwe medewerkster van Dyna Dental met een introductieflyer.

Acties voor het creëren van bekendheid bij mijn doelgroep

  • Visitekaartjes
  • Connectie-event Dyna Dental
  • Introduceren

Visitekaartjes

Connectie-event Dyna Dental

Introduceren

Tamara ten Hove, Botlandstraat 7, 4698CX, OUD-VOSSEMEER, +31(0)628887416
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website.