Bedrijfscommunicatie
WE BOOST BRANDS

Social media campagne, huisstijl PetSecur:
Voor mijn actie onderzoek moet ik een Social Media Campagne maken. Deze heb ik geheel in de huisstijl van PetSecur gemaakt. Het is een video en hier zijn twee belangrijke beelden uit de video:


Waarom ziet de campagne er zo uit?
Het belangrijkste van de huisstijl van PetSecur is het getekende dier en het echte mens. Dit moet in elke campagne terugkomen. Daarnaast is altijd de slogan "Jouw plezier, samen verzekerd!" te zien. Deze slogan wil Pet Secur graag op elke campagne zien staan. De gekleurde vakken zijn ook een duidelijk kenmerk van de huisstijl van PetSecur.
Productpagina "Bedbakje" in de huisstijl van Altorffer



Waarom ziet deze pagina er zo uit?
De productpagina moest eruitzien als de vaste paginastructuur van de productpagina's. Beginnend met een titel en een quote, daarna een korte inleiding over het product. Daarna opgesomd de kenmerken van het product en als laatste vragen en antwoorden. Ook moeten er veel actieknoppen toe worden gevoegd. Daarnaast hebben wij een beeldbank van Altorffer. Deze foto's moeten gebruikt worden. (Maak kennis met Google Drive: één plek voor al je bestanden, z.d.). Verder de drie hoofkleuren, namelijk: groen, blauw en bruin. Ook gebruiken ze bij teksten schrijven geen u maar je. De productpagina die ik gemaakt heb, staat sinds 15 oktober online: https://www.altorffer.nl/bedbakje/.
Meerdere productpagina's voor Altorffer
Naast de productpagina "Bedbakje" heb ik nog een productpagina gemaakt en aanpassingen gedaan aan de hoofdpagina met de inzichten die ik gekregen had door het maken van de productpagina "Bedbakje".








Waarom ziet deze pagina er zo uit?
Als eerste ben ik door de website gaan kijken. De website heeft een enorm luxe uitstraling, dus ook op deze SEO-pagina. De hoofdkleuren zijn grijs en warm, hier heb ik rekening mee gehouden met de tekst en foto's. Daarnaast veel lege, witte ruimtes op de pagina. Deze klant spreekt zijn klanten aan met "u". Dat is iets waar ik op moest letten met de teksten schrijven. Geen je/jij gebruiken maar u. Als laatste komt op elke pagina het interieur inspiratieboek te staan en het onderdeel geïnspireerd geraakt.